A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Бродівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з вивченням англійської мови Бродівської міської ради Львівської області

Правила прийому до школи

Правила прийому до Бродівської СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Зарахування дітей до 1-го класу

Приймання дітей до першого класу здійснюється на безконкурсній основі. Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та  наказу  МОН  України  від 16.04.2018 № 367 “Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”.

Загальноосвітні навчальні заклади приймають дітей на навчання відповідно до визначеної території обслуговування. За наявності вільних місць дитина може навчатися і в інших навчальних закладах.

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

1.Заява батьків( або особи, яка її заміняє ) про зарахування

2.Копія свідоцтва про народження дитини(оригінал пред’являється)

3.Медична довідка №086-1/0 та копія довідки про щеплення №063/0

4.Висновок ІРЦ (для дітей з особливими освітніми потребами)

Прийом документів проводиться за адресою:

  • м. Броди вул.Бузова 5

Зарахування дітей до 2-11-х класів

Як правило, зарахування дітей до перевідних класів здійснюється за умови переводу дитини з одного навчального закладу до іншого. 

Підставою для зарахування дитини є:

  • заява батьків,
  • копія свідоцтва про народження дитини,
  • медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).
  • особова справа дитини,
  • свідоцтво про базову освіту та додаток до нього (для учнів 10-11-х класів).

Відповідно до п.22 Положення про загальноосвітній навчальний заклад для зарахування учня до закладу  батьки  або  особи,  які  їх замінюють,  подають заяву,  копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу, до навчального закладу III ступеня – документ про відповідний рівень освіти.

У разі переходу учня з іншого навчального закладу для здобуття загальної середньої освіти у межах населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт навчання дитини в іншому навчальному закладі.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень